نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


این تست که می تواند بسیار سخت باشد دارای 30 تست می باشد. شما باید تست را در 20-30 دقیقه انجام دهید و طبق قوانین جدید راهنمایی و رانندگی اگر 4 اشتباه انجام دهید باز هم قبول می شوید.

قبلاً فقط 3 شانس اشتباه در آزمون داشتید و اگر شکست می خوردید باید در یک ماه آینده برای شرکت در آزمون به مدرسه می رفتید.

اما اگر امروز باز هم شکست خوردید، می توانید دوباره در آزمون شرکت کنید، اما نه تا یک ماه دیگر، در عوض می توانید هفته آینده برای گواهینامه رانندگی کلاس 3 یا آزمون موتورسیکلت خود آماده شوید.

متأسفانه طبق آمار به دست آمده در سال های 2018 و 2019، تعداد دانش آموزانی که از یک کلاس 30 نفری در امتحان مردود شده اند، در هر امتحان تقریباً به 25 دانش آموز رسیده است. یعنی اکثر دانش آموزان در این آزمون موفق نمی شوند و زمان زیادی می برد. وقت آن است که گواهینامه رانندگی خود را بگیرید. او جا مانده بود. برای قبولی در آزمون آیین نامه رانندگی(قبولی ۱۰۰٪) با ما همراه باشید.



چگونه آزمون رانندگی خود را قبول کنیم؟

شما فقط دو راه برای قبولی در این امتحان بسیار دشوار دارید و بیشتر شما فقط این دو راه را می دانید. بگذارید ببینیم این دو راه چیست.

اولین قدم برای قبولی در آزمون رانندگی:

شما باید کتاب را با صفحات زیادی که پر از قوانین و دستورالعمل ها است بخوانید. آیا میدانید چه معنایی میدهد؟ یعنی باید حدود 224 صفحه آیین نامه را با دقت مطالعه کنید.

در این صورت برای مطالعه کامل کتاب باید 4 تا 6 ساعت وقت بگذارید اما این زمان برای کسانی است که تمایل به سریع خواندن دارند. اما برای کسانی که می خواهند این کتاب را خیلی آهسته و با دقت بخوانند، خواندن کتاب قوانین رانندگی حدود 10 دقیقه زمان می برد...

حتی اگر بتوان آنها را قبول کرد، پذیرش بسیار نامشخص و 50/50 در این موارد است. اما بیایید روش دیگری را با هم بررسی کنیم.

همه کسانی که در این آزمون موفق می شوند کتاب را بخوانند یا برای قبولی راه دوم را انتخاب کنند که راه بسیار آسانی است و آن هم خواندن سوالات آیین نامه راهنمایی و رانندگی و نمونه سوالات ...

راه دوم:

برای قبولی در آزمون باید از روش دوم استفاده کرد اما امتحانی است که در سال جدید یا سال های قبل آمده است. اما چگونه می توانیم به این سوالات نزدیک شویم؟ کافیست بر روی این مقاله (دانلود فوری سوالات آیین نامه رانندگی) کلیک کنید تا وارد صفحه سوالات شازه شوید و مانند هر کاربر دیگری برگه سوال را به راحتی دانلود کنید.

به این ترتیب شما باید هر فایل را با توجه به توضیحات در ابتدا با دقت مطالعه کنید تا بتوانید به راحتی بر این آزمون غلبه کنید.
 امتحان آیین نامه بی سوادی چگونه است؟ برای دریافت پاسخ این سوال با ما تماس بگیرید.
آیا قوانین رانندگی می تواند ما را راننده حرفه ای کند؟

آزمون رانندگی به تنهایی شما را با رانندگی آشنا نمی کند، اما می تواند قوانین و علائم رانندگی و بسیاری از موقعیت ها را بهتر به شما آموزش دهد. بنابراین بهتر است برای یادگیری بهتر کتاب را با قوانین رانندگی خوب مطالعه کنید.

اما برای یادگیری کامل رانندگی باید دانش رانندگی را به دست آورید که باید در مکانی بسیار دور با یک مربی یا با خانواده یا فردی دارای گواهینامه رانندگی کنید.

آیا باید در آزمون آیین نامه موتورسیکلت قبول شویم؟

برای موتورسیکلت، کامیون و ... باید تست های مختلفی بدهید زیرا هر وسیله نقلیه یا هر دسته ای قوانین رانندگی خاص خود را دارد که باید بر اساس کتاب شخصی آن ها را مطالعه و برای آزمون آماده کرد.

البته قوانین و علائم یکسان است اما شرایط رانندگی خودروهای مختلف نیز بسیار متفاوت است. پس بهتر است تمام قوانین را به درستی یاد بگیرید.

آیا بین مقررات رانندگی موتور سیکلت و مقررات گواهینامه رانندگی سطح 3 برای خودروهای سواری تفاوتی وجود دارد؟

همانطور که در بالا توضیح داده شد، هر گروه آیین نامه رانندگی خود را دارد. به عبارتی برای گرفتن گواهینامه موتور سیکلت باید کتاب قوانین موتورسیکلت را مطالعه کرده و سپس برای آزمون آیین نامه موتورسیکلت آماده شوید که به زودی مقاله ای در مورد آزمون موتور سیکلت خواهیم نوشت.

پس اینطور نیست که بخواهید برای گرفتن گواهینامه پایه موتور سیکلت ۱، ۲، ۳ از یک کتاب استفاده کنید و باید تمام قوانین رانندگی در هر گروه را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به راحتی گواهینامه رانندگی خود را بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 1897
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: